Kleur op school verschijnt vier keer per jaar in tijdschriftvorm. Een school kan zich per jaargang abonneren. Tussentijds instappen is uiteraard mogelijk.

Kleur op school werkt het best als iedere groep of iedere leraar over een eigen exemplaar kan beschikken. Dan heeft iedereen alle achtergrondinformatie en alle lessen bij de hand, ook om bijvoorbeeld de lessen voor een andere bouw te gebruiken. Naast het tijdschrift ontvangen abonnees inlogcodes voor het leerkrachtendeel van de website. Hierop zijn de digitale materialen te vinden, en daarnaast ook verhalen, vieringen en spiritizers.

De structuur van de abonnementen is zo, dat het aantrekkelijk is om voor iedereen een exemplaar aan te schaffen. Een abonnement bestaat minimaal uit vier exemplaren. Hiervoor betaal je het eigenlijke abonnementsgeld. Als je meerdere exemplaren bestelt, voor iedere groep of iedere leraar, betaal je voor die vervolgabonnementen niet veel meer dan de kostprijs.

Bij een nieuw abonnement biedt Kleur op school nu een gratis workshop voor het hele team. In de workshop wordt wat meer levendig uitleg gegeven over het gebruik van de methode in de klas.

Tarieven voor schoolabonnementen

Een abonnement bestaat uit minimaal 4 exemplaren.

4 exemplaren € 370,00
5 exemplaren € 400,00
6 exemplaren € 430,00
7 exemplaren € 460,00
8 exemplaren € 490,00

Elk extra exemplaar per jaar à € 30,00.

Je kunt onderstaand formulier gebruiken, of contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Schoolabonnement

Wil je aub de vestigingsplaats van de school invullen!
Wil je aub de schoolnaam invullen!
Wil je aub de Basisregistratie Instellingen nummer van de school invullen!
Wil je aub de straatnaam van de school invullen!
Wil je aub het huisnummer + eventuele toevoeging van de school invullen!
Wil je aub de postcode van de school invullen!
Wil je aub het telefoonnummer van de school invullen!
Wil je aub de naam van de contactpersoon invullen!
Wil je aub een geldig e-mailadres invullen!
Wil je aub aangeven dat je een schoolabonnement afsluit!
Wil je aub het aantal exemplaren invullen!